Geltona. Žalia. Raudona.

Žiūrintys į dangų, amžinas nakties gelmes Ieškantys ten ženklo besiilgintys tavęs Mes tavo vaikai Išdegę laukai Tu mūsų vanduo ir duona Geltona žalia raudona Suklaidinti žmonės savo vienkiemių mieste Laukiantys malonės atsisukę į tave Mes tavo vaikai Išdegę laukai Tu mūsų vanduo ir duona Geltona žalia raudona Žiūrintys į dangų svetimų namų lange Kūdikis ant […]

Geltona upė

1.Kaip sulėtinti tave kine? Viskas praplaukia pro mane, Tik horizontas nesustodamas, kaip Geltona upė Ir ten tamsoj, kažkokioj erdvėj Distancija kuria turiu įveikt, Tik laikas lekia nesustodamas, kaip Geltona upė. Priedainis. Geltona upė,geltona upė Dar daug kalnų,dar daug krantų. Geltona upė,geltona upė Dar daug kalnų, dar daug krantų. Bet sukasi aplinkui viskas užburtu ratu, Ir […]

Krepšinio kamuolys

Krepšinio kamuolys – Mūsų garbė ir ateitis. Maža stipri šalis Niekam šansų nepaliks. (2 kartus) Akimirka, kai mes kartu, Vėl sergam skardžiu balsu. Mūsų jėgos neapleis, Komanda iki galo žais. Laikas pažymėtas data, Aukso verta brangi kova. Didžiuokis, juk tu gali, Krepšinio gyveni šaly. Geltona, žalia ir raudona, Visi į kovą! Krepšinio kamuolys – Mūsų […]

Albino Kalėdos

Labas Simona, Tau vėl rašo Albinas, Dabar jau žymus, kaip didysis Gediminas, Nemenčinėj Kalėdos ir baisiai prisnigo Bet mano širdy, žinok, meilės dar liko. Kam Tu sukūrei tą bjaurią dainą? Apie mane ir apie mano kaimą. Aš juk mylėjau Tave ir taip tikėjau Tavimis Aš meldžiausi Tau dienomis ir naktimis Ir tas Linas prastai mane […]

Eurobasket

Apie meilę

Apie meilę – rodo realybės šou, Apie meilę – dienoraštį rašau. Apie meilę – nuolat sukasi gandai, Apie meilę – bernužėlių pažadai. Filmukai Holivudiniai – apie meilę, Bobutės šneka rūbinėj – apie meilę. Margi žurnalai vasaros – apie meilę, Kvailų mergyčių ašaros- apie meilę. O lylia lylia la la la la… O lylia lylia la […]

Jūra

Naktis už lango dar šalta, Žemę dengia tuštuma, Mėnulio žvilgsnis žadina mane. Pabunda siela, o su ja mano džiaugsmas ir kančia. Regiu tave… Kai jūroje banga – jaučiu aš pražūtį. Kai saulė geltona – regiu aš ateitį. Kai žemėje vėsa – medžiai kuždasi. Tu šalia manęs.. Akis pramerkiu aš staiga, Regiu aš tamsą naktyje Šešėlio […]

Ir nieko daugiau

Mama mama mama pasakyki man atvirai, Mama mama mama ar išdykus tu buvai, O mes tokie jauni, kaip pavasario pievoj žali žali, O mes tokie karsti, kaip laužai, kaip upė srauni. Priedainis: Mes šokam lambadą nuėję į barą Mes šokam lambadą nebark manęs mama Mama mes tik šokam lambadą nuėję į barą Mes šokam lambadą […]

Baigiantis vasarai

Baigiantis vasarai, jos žieduose Tu palinkėjai pabūt dar juose Suvėlei plaukus šiaudais geltonais Tada dar galvojau, kad viskas juokais. Klausėme paukščių, kur skrenda nakčia Bėgom žvaigždynais, lakstėm juose Skauda dabar, už tai, kad kadais Leidome žaisti savo jausmais. (2 kartus) Prisimenu tave, kai laikas lekia Prisimenu tave, kai saulė teka Prisimenu tave dar tokį patį […]

Bučiuok, bučiuok

Laukiau stebuklo mažo Laukiau tūkstančius naktų Švietė žvaigždutė mano Švietė ten, virš debesų Šitas dangus be galo O-o, o-o-o-o Aš negaliu be tavo Akių. (2 kartus) Bučiuok, bučiuok Švelniai ir karštai Myluok, myluok Ne akim, o lūpom Bučiuok, bučiuok Saldžiai ir lengvai Kad nebūtų per mažai. Žvaigždės kažkur vėlavo Ir atrodė per vėlu Žvaigždės kažką […]

Dabar

Laša ant stiklo, laša lašai, Neša baltai geltonas mintis. Mūsų svajonių nepamiršai, Vakar tu man atvėrei duris. Dabar aš žinau, kodėl tu nori, Kad mūsų svajonės turėtų sapnus, Nes tiktai tuomet apie ką svajoji Galėtų ir vėl pažadinti mus. Laiko mažai, naktis per trumpa, Bet tu sugrįžai su saule ryte. Klydo širdis, neklydo jausmai, Klydo […]

Aš nebūsiu aš

Jūra turi bangą Rytas turi savo aušrą Naktys turi tylą Tylą apie mus Apie mūsų lemtį parašytos visos knygos Filmai pastatyti apie mus. Priedainis: Aš nubūsiu aš Tu nebūsi tu Mes nebūsime mes Jei bijosim savęs. Mėnuo turi dangų Žemė turi gaivų lietų Žmogui reikia rankų Rankų kaip sparnai Kad pralenktų vėją Kad pralenktų laiko […]

Į tavo rankas

Aš tartum laivas, pakėlęs bures Aš vėl keliauju į tavo rankas. Vėl jos kaip vaiką pagauna mane Aš visas vėl tavo delne. Šiąnakt į miestą sugrįžo ruduo Šiąnakt aš krentančių lapų piemuo. Šviesos lange vėl aukštyn mane ves Tiesiai į tavo rankas. Tolstantys žingsniai pasaulio gale Laiptas po laipto ir tu jau šalia, Bet kai […]

Apkabink mane

Mėnuo delnuos sūpavo leliją, Klausė, kodėl širdis jai negyja. Mėnuo delnuos sūpavo liūliavo, O lelija, o ji buvo tavo. Vėjas kalnuos dainas jai dainavo, Lapai balti į taktą lingavo. Vėjas kalnuos dainavo, niūniavo, O lelija, o ji buvo tavo. Tik nenuskęsk, prašau nenuskęsk. Priedainis: Apkabink, tu mane apkabink Taip, kad rankose suvirpėčiau. Užrakink savyje užrakink, […]

Ant bangos

Laimingam būt nereikia gero oro Laimingam būt tereikia vieno noro Saulė švies ar lis lietus Mums visiems čia gera bus Kviečiu tave tu būsi geras oras Kviečiu tave aš būsiu tavo noras Mes abu kartu laimingi Nes drauge. Priedainis: Ant bangos mes ant bangos Para po paros (2 kartus) Ir tikrai neatsibos Šėliot lyg aušros. […]

Galima

Tu nusijuok ir aš nusijuoksiu, Tu uždainuok ir aš dainuosiu tau, šypsosiuos tau. Dings liūdesys ir dings abejonės, Nosies nenukabink, nenusimink, nenusimink. Priedainis: Galima galima savo gyvenimą sukt atgal ratu, Būt mažu vaiku ir vėl juoktis garsiai. Galima galima, nori ir galima dar ne per vėlu, Tik nenusiminki tu. Tu nusijuok ir aš nusijuoksiu, Tu […]

Aš nusikirpsiu trumpai plaukus

Aš nusikirpsiu trumpai plaukus Nusilakuosiu sau batus Ir išvažiuosiu į Palangą Kur toks romantiškas dangus Aš nusikirpsiu trumpai plaukus Nusilakuosiu sau batus Ir išvažiuosiu į Palangą Kur toks romantiškas dangus Mes susitiksim bendram pliaže Arba kur tango šokdami Arba pajūrio restorane Tikėk ir lauk, ir būk rami Mes susitiksim bendram pliaže Arba kur tango šokdami […]

Mylėsiu

Paklausi tu dažnai ką aš tau jaučiu ar tavim tikiu nežinai nežinai prabilti aš galiu žodžiais nuoširdžiais gal skambės jie banaliai bet aš kitų nerandu. Priedainis: Mylėsiu mylėsiu mylėsiu aš visada kol širdis gyva mylėsiu mylėsiu mylėsiu aš amžina savų jausmų liepsna. Kai liekame vieni kartais negali žodžiais pasakyt ką jauti ką jauti prašau ištark […]

Ir nieko daugiau…

Mama, mama, mama, pasakyki man atvirai, Mama, mama, mama, ar išdykus tu buvai, O mes tokie jauni, kaip pavasario pievos žali žali, O mes tokie karšti, kaip laužai kaip upe srauni, Mes šokam lambadą, nuėję į barą, Mes šokam lambadą, nebark manes mama, mama Mes šokam lambadą, nuėję į barą, Mes šokam lambadą, ir nieko […]

Mano laivai

Mano sielą palytėk Grok piano Mano stygom tyliai grok Iš širdies į širdį lėk Grok piano Tyliai piano. (2 kartus) Mano laivai Laukiantys vėjo Tavo laiškai Jį pažadėjo Mano laivai Kam jie mylėjo Kam jie skubėjo Mano laivai. Šiltas jausmas iš gelmių Gros piano Mano stygom tyliai gros Ir virpėsiu nuo bangų Gros piano Tyliai […]

Mes angelai

Labas rytas nauja diena Nieko naujo joje nėra Rodos medumi pakvipo pievos Ir sugrįžti gali karštos dienos Nieko naujo ko nežinotum Nieko naujo nematai. Bet nežinai ar minkšti debesų patalai Kur danguj mylis du angelai Jie panašūs į mus kaip vandens lašai Bet nežinai nes tu niekad tenai nebuvai Ten kur skrieja svajų aitvarai Kur […]

Laukiu tavo laiško

Kaip dažnai galvoji tu, aaa ou Klausiu aš danguj kabančių žvaigždžių Apie tai kaip mes abu, abu kartu Statėme svajonių pilį be pamatų Dega šviesos toli, kur dabar tu esi, Ką galvoji, mąstai, kodėl man neparašai? Aš laukiu tavo laiško be raidžių, be sakinių, Velniop visi tie žodžiai, Man ne gaila tų prabėgusių dienų, Keistų […]